Navigatie

FAQ

Veel gestelde vragen

Wordt de kleding van die Little Shop around the Corner verkoopt ook in de winkel verkocht?

Little Shop around the Corner heeft alleen een online winkel. Via de nieuwsbrief van Little Shop around the Corner wordt je op de hoogte gehouden van markten en beurzen waar ik aan deelneem.

Hoe weet ik of ik de goede maat bestel?

In de maattabel vind je een overzicht van de maten van de kleding die Little Shop around the Corner verkoopt.

Hoe weet ik dat mijn bestelling verzonden is?

Bij een succesvolle bestelling ontvang je meteen een `hartelijk dank voor je bestelling` bericht in je scherm. Tevens ontvang je een bevestiging van je bestelling per e-mail.

Is een online betaling bij Little Shop around the Corner veilig?

Ja, Little Shop around the Corner maakt gebruik van de Secure Sockets Layer (SSL) technologie. Dit is een coderingmethode om via internet verstuurde gegevens te beveiligen. De verstuurde klantengegevens kunnen door niemand anders dan de ontvanger worden waargenomen.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Voor bestellingen boven de € 100,00 rekenen wij geen verzendkosten. Daaronder betaal je verzend- en administratiekosten afhankelijk van het gewicht van je bestelling, voor pakketpost betaal je 4.95 euro. Voor Belgie en andere landen gelden andere tarieven.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

De bestelling wordt meestal dezelfde dag, maar toch zeker binnen twee werkdagen, al verzonden via PostNL. PostNL bezorgt de bestelling normaal gesproken de volgende dag. Wij verzenden een e-mail als wij je betaling binnen hebben en zodra de bestelling verzonden wordt.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

Afhankelijk van het aantal artikelen en het volume wordt je bestelling verstuurd in een envelop of een pakket. Een envelop kan altijd door de brievenbus. Als je niet thuis bent als een pakket wordt afgeleverd wordt ontvang je hiervan een bericht en wordt de bestelling op een later tijdstip opnieuw aangeboden.

Retourneren & Ruilen

Artikelen, die je via www.littleshoparoundthecorner.nl hebt gekocht, kunnen zonder opgaaf van redenen worden geruild en/of retour genomen, mits:

- Deze artikelen uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst op het afleveradres voor retour aangemeld zijn via littleshoparoundthecorner@live.nl.

- De artikelen nog ongebruikt in de originele staat van verzending zijn, voorzien zijn van aangehechte labels en in originele verpakking worden geretourneerd

Na ontvangst van de retourzending zal Little Shop around the Corner het betaalde bedrag binnen 30 dagen terugstorten op je bankrekening. Als de maat of de kleur van het artikel dat besteld is niet goed juist is kan het artikel altijd geruild worden. Ruilen vindt plaats op basis van gedeelde portokosten. Er wordt niet teruggenomen of geruild indien de kleding gedragen en/of gewassen is of de gebruiksinstructie niet is opgevolgd. Indien je een (deels) verkeerde bestelling hebt ontvangen draagt Little Shop around the Corner zorg voor het verzenden van het juiste artikel.

Hoe kan ik een berichtje in het gastenboek plaatsen?

Ik ben erg blij met een gastenboek reactie. Een review is altijd welkom. Via de homepage kun je een bericht achterlaten.

Hoe moet ik de kleding wassen?

Het wasvoorschrift per artikel vind je in de kleding op het waslabel. Hou je altijd goed aan die instructies, want anders kunnen wij geen garantie geven.

Wat kan ik doen met een klacht?

Wij doen er alles aan om een perfect product te leveren. Mocht een kledingstuk desondanks niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling een e-mail sturen aan littleshoparoundthecorner@live.nl Wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk in overleg met je oplossen.

Ik heb een artikel al enige tijd in mijn bezit en ben niet tevreden over de kwaliteit van het artikel, wat nu?

Uiteraard kan het voorkomen dat de kwaliteit van een kledingstuk na een periode van gebruik niet (meer) aan je verwachting voldoet, bijvoorbeeld het kledingstuk vertoont na kort gebruik extreme slijtage, een knoop of rits is stuk. De garantietermijn op de kleding is 6 maanden na ontvangst van de kleding. Uiteraard is deze garantie uitsluitend van kracht bij een normale frequentie van dragen en wassen. Daarnaast dient de redelijkerwijs te verwachten levensduur van het kledingstuk ook 6 maanden te zijn. Bedenk wel, ondergoed gebruik je als ondergoed, een kruipende baby in een dun wollen broekje levert risico's op waar LSatC geen garantie op biedt. Indien je een dergelijke klacht hebt over een kledingstuk wat je bij ons hebt gekocht, zouden wij dit graag van je vernemen. Barnsteensieraden zijn minstens zo kwetsbaar als wollen kledingstukken. Geknapte kettingen door fabricagefouten worden vergoed binnen een maand na aankoop, maar daarna niet meer. Aannemelijk gezien komt het defect na die periode door verkeerd gebruik. Je kunt je klacht bij me melden via littleshoparoundthecorner@live.nl. Ik neem zo spoedig mogelijk contact met je op.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt contact met ons opnemen op twee manieren:

1. Via het contactformulier op www.lsatc.nl

2. Via een mail naar littleshoparoundthecorner@live.nl

Ik neem je vraag dan zo snel mogelijk in behandeling.

© 2009 - 2017 Little shop around the corner | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.